CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 7, 2011

smbungn kisah si gadis....

ai semua.....
aqu tringin nk smbung kisah si gadis....
ok x???(ala...lau xok pn...de aqu kesah???)

kisah si gadis....
semakin hari.....
semakin cantik....(cntik ker???)
semakin manje....
semakin diminati oleh rmai jejaka....

si gadis menjadi semakin bangga dgn diri nya...
nth per yg nk dibggakn pon aqu xtau....
yg pnting.....dyer semakin suka keadaan sekarang....
dyer mula berfikiran terlalu terbuka....
dyer mula keluar dengn rmai lelaki...
bermain api dgn semua lelaki....
(ye ke???)
tp dyer bertrus trang dgn semua lelaki tue..
dyer xkn jtuh cinta dgn mreka....
kerana...bg si gadis....cinta itu xde mkne dh....

dyer selalu tertnyer2....
cinta tue mcm mner??
per rase nyer???
per keadaan nyer??

bole korang tolong si gadis??
tolong beritau dyer...
per itu cinta...
ape yg kter rase bler bercinta???
kerana si gadis....
sudh lper bgaimana nk bercinta...
n mcm mner kiter nk tau klau itu cinta kiter???
aqu sendiri xdpt nk tolong si gadis....

sbb...aqu rase....
si gadis nie dh memg perlu sgt pertolongn.....
dh mkin jauh aqu tgk dyer tersasar....
hanyut dgn dunia nya....


sekian dlu cerita si gadis...

p/s: tolong la si gadis...
dyer amat memerlukn
pertolongn kalian....

1 comments:

Mr. Syafiq a.k.a Shah said...

cakap kan kat si gadis, jangan lah hidup mcm tuh.. memang mula2 seronok sangat.. jangan lah cari lelaki untuk mengembira kan hati.. jangan selalu sangat rasa dengan hidup mcm nie seronok sgt.. si gadis mesti muda lagi.. pesan kat dia.. perjalanan dunia nie jauh lagi.. bukan hanya sekarang.. harap si gadis amik nasihat nie.. tolong pesan kat dia ye dik? nie je yang termampu abg shah cakap.. abg shah harap sangat2, adik pesan kat si gadis tuh ye..
cinta tak boleh di paksa.. cinta hanya akan datang bila dia nak datang.. sebab cinta adalah anugerah.. bila2 dia akan datang.. dan pada saat cinta itu datang, harap si gadis terima dengan hati yang terbuka and jangan sia2 kan ape yang ade ye.. lagi sau pesan kat si gadis, jadi budak yang baik and jangan nakal2 ye..

Post a Comment