CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 8, 2011

mlm terakhir....

4/3/11@11p.m:
mlam terakhir kami sebilik menghabiskn mase....
kluar berjaln2 bagai xde masalah....
pergy ke downtown cheras....
mkan2 kt sner....
kemudian bertukar destinasi....
pergy ke danau kota...
mencari brang2 yg nk dbeli...
sronok tgk dowg semua...
tgkap gmbar,jalan2...
aqu naik kete ngn kaq abby.kaq nisa n nana....
ase mcm owg mabuk pon der...
siap kne than polis lgy...
memg xthan..
goyang gak la....
hahhahaa....

smpai kt umh kul 5.30 pgy...
memg terbaek la...
aqu dpt tdo ngn kaq abby....
sedih sgt bler kaq abby pluk aqu...
sblum kami semua kluar....
mcm2 dyer pesan kt aqu.....
1st time dyer pluk aqu mcm tue..
kis dahi aqu...
mcm sowg kakaq n adik tgh luahkn prasaan....
(*akaq abby...myra syg akaq....)

sedih bler aqu tgk mker riang mreke semua....
pasnie..xde saper lgy nk mrah aqu..
xde saper lagy nk nyahut lau aqu pggil kaq anis....
or kaq abby.....
xsronok lagy nk gurau2....
kaq anis xde nk gurau mandikn aqu...
kaq abby xde nk gurau pasal susu...
hahahahah.....

akaq abby...akaq anis...
myra syg akaq sesangt....
jgn lperkn myra k....
thanxx sbb ade mse myra sush n senang...
xterblas jasa akaq berdua....

p/s: moga kiter jmper lgy....
myra hargai sgt pe yg akaq
berdua dh pnah wt untk myra..

4 comments:

Cik Anish Lelabu Al-Sayuran said...

hey. hey. budak kecik ! Meh sini akak mandikan ! Lame sangat dalam bilik air tu ! Mandikan boyfren kecik ke?? hahahaha windu kamuuuu ! windu sgt3! sob sob sob :'( its ok syg, akak mungkin tak banyak pesan kat adik sebab akak pikir adik da besar n banyak yang adik boleh pikir sendiri. Kadang-kadang akak diam bukan bermakna akak suka apa yang adik wat, cuma akak tak nak adik berkecil hati. Akak tak pandai sangat nasihat-nasihat ni, tapi apa pun akak harap teguran-teguran yang di terima dari kak Abby adik terima pakai ok. Kami pun nakal jugak tapi harap adik beringat ok?

Nasihat dari akak, tak semua lelaki dalam dunia ni jahat ye dik. If u make it serious, they will take serious on u. Yang sudah tu sudah ye sayang? Jaga adik kecik molek2 !

Akak sayang kamu sangat2! akak tak cium dan tak tido dengan kamu tak bermakna akak tak sayang kamu ! muahhhhhh!

Mr. Syafiq a.k.a Shah said...

amboi akak hanis.. buat shah jeles ke ape nie?? baik benor kamu ye.. bukan akak hanis tak mau nasihat kamu dik mira oi.. cuma kadang2 segan nak tegur.. sebab kami pun nakal juga.. cuma nya, adik jangan lah duk nakal sangat2.. abg shah selalu pesan kan.. dalma hidup nie kadang2 kita memang banyak masalah.. klu tak da masalah, bukan hidup nama nye dia...
cuma, cara adik nak hadapi masalah tuh dengan cara ape je.. pilihlah cara yang betul bak kata akak hanis, dalam dunia nie bukan semua laki sama.. bukan sume laki jahat.. and, bukan sume laki baik tau..

dan, kalau adik amik serius, laki akan amik serius gak kat adik (translate ape yang akak hanis cakap kepada bahasa melayu) hehe

adik jaga diri ok.. kami selalu ingat kat adik tau~

Cik Anish Lelabu Al-Sayuran said...

wah abang shah ni... ada jugak dia kat sini. haa dengar tu apa yg kami pesan. :))

ms.broken said...

baik lah....
insya' sayer akn ingt pesan anda berdua....
sedaye upaya utk berubh...
walaupon tidak secare total...
trying is better thn never rite??

Post a Comment