CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 8, 2010

bler kiter syg owg tue...

Biler kiter syg org tu
Kita tnggu dia lame pn x per
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2

Ati kate ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu

Biler kiter syg org tu

Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan Ada dia lyn kiter?
Ati kate x pe dia busy kott


Biler kiter syg org tu
Kita gdh ngan dia, kita dim je
Tp dia heboh 1 dnia
Ati kate x pe, dia tension tuu


Biler kiter syg org tu
Kita kol nak ckp ngan dia

Tp dia bg phone kat org lenn atau matikan
Biler jd cm2, x pe
Ati kata, x pe, lyn je, kwn dia, kwn kiter gak


Biler kiter syg org tu
Kita bercerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik
Tp biler dia bercerita ngan kita
Kita dgr, sepatah2 kite kena ingt...klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…


Biler kiter syg org tu
Kita n dia lpr
Tp kiter bg sume roti kita kat dia
Ati kata, ala jagalh ati dia, sian dia….


Biler kiter syg org tu
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih, dia srh jugak kiter
lyn dia bila
dia bsn
Adil ker? Ati kata, ala bukan selalu pun..

Biler kiter syg org tu
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan
hari kesakitan kita,
Ati kata, ala x pe, x kn dia nak
berkepit ngan kita 24 jam

Biler kiter syg org tu
Kita x prnh pntingkan diri sndri
Tp dia hpokrit thp ngaban
Ati kata x per, dia mmg cm2 kene lah trima..


Biler kiter syg org tu
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya
Tp dia x tahu kiter berdpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit
bese2 jer, jgn nk mngrt
Ati kata, cmnelah dia biler kiter x de,
msti dia hepi

Biler kiter syg org tu
Kiter x snggp tngk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????


Biler kiter syg org tu
Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia
Tp adkh dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata, x pe, janji dia bhgia

Dan..biler kter dh tingglkn dia selama2nya...
Dia dtg ziarah pusara kiter...
Dia kata dia mintk maaf sbb pnah mengata kiter
Dia mintk maaf sbb pnah buat kiter tunggu dia
Dia mintk maaf sbb pnh paksa kiter lyan dia time dia bosan
Dia mintk maaf sbb pnh heboh satu dunia salah kiter
Dia mintk maaf sbb pnh xhiraukn kol kiter
Dia mintk maaf sbb xdgr luahan hati kiter
Dia mintk maaf sbb pnh buat kiter klaparan sbb dia
Dia mintk maaf sbb pnh ganggu wktu rehat kiter
Dia mintk maaf sebb xpnh hiraukn sakit kiter
Dia mintk maaf sbb pentingkn diri dia sendiri
Dia mintk maaf sbb xpnh tgk penderitaan kiter

NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG.....


1 comments:

YaYaYuKi said...

trase plk aqu....
bler bce kumen nie....
nk gelak pon der gak....
coz aqu copy n paste jer ayt2 nie...
kihkihih....

Post a Comment